شاسی بلند 7 نفره سانگ یانگ لندروور دیسکاوری اسپورت را هدف گرفته

سانگ یانگ تا قبل از 2020 برنامه های توسعه طلبانه ی دارد تا با گسترش پلت فرم های جدید بخصوص در بخش SUV ها و MPV های 7 نفره بتواند بار دیگر وارد رقابتی سخت با رقبای دیرینه ژاپنی و کره ای خود شود.

از این رو سانگ یانگ این برند کره ای که تخصص اش در ساخت SUV ها است اعلام کرد که قصد دارد با ارائه مدل های جدید شاسی بلند با رقبای دیرینه اش مثل لندروور Discovery Sport  یا کیا Sorrento و همچنین هینوندای Santa Fe وارد رقابت شود و این در حالیست که برنامه ریزی سانگ یانگ برای این رقابت تا قبل از 2020 می باشد.

مدیرعامل سانگ یانگ اقای چوی که بصورت اختصاصی با اتو اکسپرس به مصاحبه پرداخته بود اعلام کرد: ما در حال تحقیق و توسعه یک پلت فرم جدید منوکوک جهانی برای D-Segment هستم که برای ساخت D-SUV و D-MPV طی پنج سال اینده در خودروهای تولیدی سانگ یانگ بکار خواهند رفت.

سانگ یانگ برای طرح های توسعه طلبانه خود از مدل لندروور ایده خواهد گرفت

در حال حاضر سانگ یانگ دارای دو پلت فرم می باشد, پلت فرم منوکوک که درحال حاضر بر روی محصولاتی هماهنند تیوولی و نیوکوراندو ( Tivoli , New Korando ) بکار رفته اند و پلت فرم شاسی نردبانی که برای شاسی بلندهای  بزرگ تری همانند رکستون ( Rexton ) بکار می روند.

سانگ یانگ در نمایشگاه پاریس 2016 از نیو رکستون بهمراه کانسپت LIV-2 شرکت کرد.

اقای چوی اظهار کرد: برای علاقه مندان به خودروهای آفرود ما شاسی های نردبانی این شرکت را همچنان حمایت و پشتیبانی می کنیم اما مدرنیزه و فناوری های نوین را در انها بکار خواهیم برد.

ما در این زمینه تخصصی کار میکنیم و این مسئله ما را از سایرین متمایز می کند, خودروهای افرود ما برای تردد در مناطق سخت و ناهموار کاملا منطبق و هماهنگ عمل می کنند.

سانگ یانگ در 65 امین سالگرد تاسیس خود به سر می برد که کارش را با شاسی های نردبانی و خودروهای دیزل شروع کرد.

چوی همچنین عنوان کرد که شرکت طی برنامه ریزی هایی که دارد باید تولید سالانه اش را به تولید 500.000 دستگاه در سال برساند که این کار را با تکیه بر وجود تکنولوژی در کارخانه خود و حمایت کارخانه مادر یعنی ماهیندرا و ارتباط و فناوری های ارتباطی LG U+ به انجام خواهد رسانید.