ورود سانگ یانگ تا پایان 2019 به بازار آمریکا

ماهیندرا تلاش دارد تا یکبار دیگر بخت خود را برای حضور در بازار آمریکا توسط سانگ یانگ بیازماید, البته اینبار نمیخواهد تا با یک پیک اپ کوچک دیزل یک حضور کم رنگ داشته باشد بلکه اینبار میخواهد یک حضور تمام و عیار در بازار آمریکا داشته باشد.

به نقل از رویتر, سانگ یانگ این خودرو ساز کره جنوبی قصد دارد تا پایان 2019 وارد بازار امریکا شود, این خبر توسط مدیر عامل سانگ یانگ آقای چوی اعلام شده است ( سانگ یانگ چهارمین خودروساز بزرگ کره جنوبی به شمار می رود).

مدیر عامل سانگ یانگ اعلام کرد که ورود به بازار آمریکا شرکت را یا بالا خواهد برد یا باعث شکست شرکت خواهد شد که این امر موجب نگرانی وی شده است.

صرفه نظر از آخرین تلاش ماهیندرا برای حضور در بازار آمریکا که با شکست انجامید سخنان آقای چوی با سخنان مدیراجرایی ماهیندرا در تضاد است.

طبق مطالعات و بررسی های انجام روی بازار آمریکا نتیجه حاصله به این قرار بود که محصولات سانگ یانگ به دلیل مصرف سوخت پایین در بین مردم از محبوبیت برخوردار است , البته سانگ یانگ دارای خط تولید قوی در بخش شاسی بلند ها و کراس اورهاست و درصورت اقبال بازار امریکا به محصولات سانگ یانگ میتواند پاسخگوی بازار آمریکا باشد.


 

نکته ای که واضح است این است که سانگ یانگ باید حرکتی انجام بدهد زیرا روسیه بعنوان بزرگترین بازار هدف سانگ یانگ هم اکنون دچار مشکلات اقتصادی شده است و این مسئله روی بازدهی شرکت میتواند تاثیر گذار باشد لذا جایگزینی یک بازار هدف میتواند صدمات این مسئله را کاهش دهد لذا ورود به بازار امریکا میتواند یک مسئله راهبردی برای سانگ یانگ باشد.

اقای چوی عنوان کرده که احتمالا اولین محصولی که برای ورود به بازار آمریکا درنظر گرفته بشود SIV-2 خواهد بود.